Seminar Speakers

 

Μιράντα Ιωάννου
Διευθύνουσα Σύμβουλος SCS Limited

Η Μιράντα Ιωάννου είναι Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας SCS Limited, η οποία ειδικεύεται στη Διοργάνωση Συνεδρίων και το Association Management, ενώ παράλληλα προσφέρει συμβουλευτικές και εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε θέματα Strategic Management & Marketing, εστιάζοντας στη βιομηχανία των meetings.

Με σημαντικό υπόβαθρο σε τομείς όπως το Marketing, οι Δημόσιες Σχέσεις και Human Resources, Business Development και Meeting Planning, αλλά και μεγάλη εμπειρία τα τελευταία 20 χρόνια σε πολυεθνικές εταιρείες και φορείς, η Μιράντα είναι καταξιωμένη ομιλήτρια και εισηγήτρια σχετικών θεμάτων, ενώ έχει συμβάλει στη βελτίωση του συνεδριακού προϊόντος και της επίδοσης αρκετών εταιρειών και φορέων της βιομηχανίας.

Επίσης, η εταιρεία στοχεύει στην προώθηση του ρόλου των meetings ως σημαντικού μέσου βελτίωσης και εξέλιξης του «strategic business». Παράλληλα, βασικό αντικείμενό της είναι η ενίσχυση της βιομηχανίας των meetings στην ευρύτερη περιοχή της Κύπρου, της Ελλάδας και γενικότερα της Μεσογείου. Με εφόδιο την εκτενή γνώση σχετικά με την αγορά της νότιας Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής και συνδυάζοντας αποτελεσματικά την πλευρά του πελάτη αλλά και του προμηθευτή, η Μιράντα υπήρξε και εξακολουθεί να είναι ο βασικός καταλύτης στη στήριξη προορισμών και venues, με στόχο τη βελτίωση του προϊόντος που έχουν να προσφέρουν στη διεθνή βιομηχανία των meetings.

Ως σύμβουλος στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για θέματα τεχνολογίας, SMB και ενεργοποίησης κάθε μορφής ηλεκτρονικής τεχνολογίας, η Μιράντα συμβάλλει στην προώθηση του ρόλου των meetings σε ό,τι αφορά το αποτελεσματικό networking, τις επαφές και συνεργασίες στον επαγγελματικό χώρο.

Η Μιράντα Ιωάννου είναι εισηγήτρια σε θέματα management, στρατηγικής, business process re-engineering, στρατηγικού marketing, νέων τεχνολογιών και IT, βελτιστοποίησης ανθρώπινου δυναμικού κ.ά. Επίσης, είναι ειδική σε θέματα που αφορούν τη βιομηχανία των meetings, από strategic meetings management, αποτελεσματικά meetings, ROI/ROO και destination marketing, μέχρι συμμετοχή σε εκθέσεις, νέες μορφές media, networking και πολλά άλλα.

  < επιστροφή